Thinking.

2010-01-27, 21:13:38 / Kategori: Allmänt
eftersom jag flyttar på Måndag så kanske jag borde ha en tjejkväll med mina närmsta vänner,
måste ta o messa vad alla gör på Fre-Lör :)

det känns jävligt bra att flytta, fast det bara är en kort bit..men glad är jag ;)
Var tidigare med älskling och Helium o tittade på tvn, ofc fanns inte den vi vill ha..
sen var jag med morsan på elvaruhuset som sålde ut billigt för dom går i konkurs,
då var alla tv:n slut också :o lyckat.

Men finns ju i Luleå ;]

Jag köpte iaf en dörrmatta där det står Välkommen..värsta fyndet..10 kr o rätt snygg ändå.
Från rusta ifall ni är intresserade ;)

sen köpte jag en ny borste också :)

på Måndag ska vi köpa köksbord,tv & soffan.

nu ska jag titta into the blue o sedan duscha måste vila the skin innan duschen nu när jag vart så torr o brännd :(
, Pusssssss.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?