i guess i have to

2010-06-10, 23:08:46 / Kategori: Allmänt
Gud vad alla bara läser och läser, jag måste väl ta och skriva då :)
jag är inte så intresserad av att skriva varje dag, känner mig för trött när man gör saker så jag vet inte..
bloggen är ju precis inget viktigt i livet.
Bara en sån där grej man gör när man har tråkigt och nu har jag lite tid över så om ni nu är så nyfikna så.

Vi kom till Happis igår,eftersom lillsyrran tar studenten imorgon :) ska bli kul
vi har två smörgåstårtor och massa godsaker namnam.

så det blir säkert fest, har vart o köpt sangria åt mig själv ;)
var faktiskt första gången in på systemet sen jag fyllde 20.

nu bäddar lille chico här brevid mig :) Han är så söt, men så jävlig! han är i den där retåldern..
men den går snart förbi.Han kommer bli så fin hund.

Jag träffade Gina och hennes söta lilla dotter Cornelia och vackra Isabelle och vi pratade lite smått,
kul o träffa dom också som man inte träffar så himla ofta!
Men Gina jag ringer dig säkerligen på Lördag :)

Jag har också varit på sjukhuset en dag då jag har skadat mig under träningen och jag kan säga att jag aldrig haft så ont i hela mitt liv..det var precis under revbenen..
så nu får jag inte ens träna på ett tag.
SÅ TRÅKIGT.

En bild på mig förra sommaren , tagen efter en fest som man kanske ser..
sminket är lite hur som helst!


Hejppa!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?