pappa, jag vill ha en häst.

2010-10-07, 16:46:17 / Kategori: Allmänt
Gud, ta bort min allergi o astma.
Jag vill ha en häst...men min astma o allergi tillåter inte det :(
jag tål inte ens egentligen hundar, men har härdat mig!!
ska försöka detta med hästar o katter också haha.

Dom är så fina o det är så härligt o rida!! :)
Jag älskar verkligen djur, dom är så underbara.
Fast jag gillar inte exempelvis ormar osv..usch o blä..
inte råttor o spindlar heller!!!
Jag har faktiskt haft en Leopardgecko(ÖDLA)
dom är najsiga, sen tänkte jag köpa en sköldpadda men det blev aldrig av.
Men annars gillar jag hund,häst,katt, kaniner,får,lamm,grisar
om jag inte var allergisk skulle jag köpa mig en stor herrgård typ i ett fint ställe i sverige, spanien eller usa.

Där skulle ha så stor gård, eget område så att jag kunde ha massvis med hästar och hundar o
katter o alla slags gulliga djur! :D


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?