alla haparanda bor se upp!

2008-04-24, 19:42:59 / Kategori: Allmänt
fick höra på msn att det går en serievåldtäktsman lös tydligen? som heter Simo ruumensaari
Han hade synas till vid marielund & i torne vid någon skola.Så akta!

Han är tydligen vid 46 års åldern,Han kör en röd toyota och en blå volvo 240!


Här är en bild på honom ( enligt källor är han flitskallig nu,men detta är enda bilden man får tag på på nätet, eller iallfall jag)
image129 USCH!


Nåja, hoppas han drar härirån iaf ;P ..Idag har jag varit duktig, pluggat..höll på med den där upplysnings saken, fyfan vad jobbig den är, är inte helt färdig med den.Har kollat på The hills & Made idag.
Måste städa mitt rum också :o ..

och sen kommer honeybunny hit ;D

Nåjesh! nu vet ni om den där mannen..var bara tvungen och varna..

Hejpps

me love jani <3
Anonym

Han är ju mördare också ;o Hade våldtagit nån 72 åring och sen dödat henne, vad jag hörde iaf ;p king.

här finns en till bild
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1213330



2008-05-05, 17:00:20 URL: http://petraa.webblogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?