fyfan vad pissed

2008-04-15, 18:33:06 / Kategori: shopping
blir irriterad på bloggen! skrev faktiskt jävligt mkt nu också !!!!!!!!!!! sen sparade den inte ;S ..åh vafan..säkert för att dom håller på å flytta den, men endåå!

Ska berätta igen lite kort om denna dag, har ganska nyligen kommit från dansen, helt slut körd är man :) men kul vart det. Vi ska ju uppträda också sen, man är ju icke tvungen att vara med, men hon insisterade att jag och madde skulle vara med ;O måste ju nästan betyda att vi är bra ;) ? haha nämen jag är iaf inte bra..har ju bara dansat ett jätte litet tag. Men hoppas verkligen jag blir så bra som våran lärare. Vi skulle visst uppträda både i torne & kemi :O Men får se sen närmare ..blir säkert nån gång i maj =) vi kommer måsta träna lördagar, söndagar ..5 timmar i streck sa hon å det är jävligt mkt hoho.

Aja! idag har jag slutat skolan 10-11 tiden nånstans där emellan..gick hem..chillade ett tag sen for jag och frida på promenad där ute i slasket ;( uscha..hatar slask.Sen drog vi hem till fritzo och gjorde gissa vad? kladdkaka *MUUUUUUUUUMS ;) sen gick vi på en liten promenad igen, sen for frida hem till sig å jag hem till mig..efter ett tag däcka jag,sov i en timma..sen vart det dags för dansen :P och nu sitter jag bara härhemma och väntar på sötnosen! sen blir det väl duscha och får se! inte göra nå mkt iaf, är helt slut..

Btw, är det någon rik som skulle vela köpa den här friis & co bagen till mig? ;D I WANT IT SO BADLY!!!!!!!
So hot so hot :D

image113

Kostar ca 600 spänn..och har inga pengar alls just nu ;/ och ids inte tigga av farsan ..blää ...nåja får vänta ska iallafall ha den där ett som är säkert ;)

xoxo / Ansah.

Ansa ♥ Jani




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?