Get naked, i`ve got a plan

2008-04-25, 22:09:22 / Kategori: Allmänt
Tjabba

Sitter nu & fyller min mp3 jag köpte idag , haha köpte en för 199 kr på ica..en rosa ;D men behövde ju nu och har icke råd just nu att köpa en bra. Skulle egentligen fått låna av min vän ,men hon verkar vara ganska snål av sig ;P men whatever..inte orkar man precis börja tigga.
Så får ta och göra det sen när man tjänat lite pengar ;P asså köpa en nydå :) .

längtar som fan till Gävle, har aldrig varit där och sen så skönt å slippa happis, fast önskar man kunde vart längre..men har ju den där jävla praktiken så NEEEj .

Men ska ju till Stockholm också i sommar, så då ska jag iallafall stanna där längre än en vecka !!! ;P typ 3 :) .

Åh längtar så mycket till sommarlovet, är så lesslessless på skolan okej inte bara skolan här, utan folket också..fyfan!!!!..nåå tur som fan är det inte mkt kvar :)


Jeah :) Ja då blir det för mig att fira valborg i Gävle, ska nog dricka iaf fast jag planerade först att vara nykter..men ska nog ändå ta lite grann iaf =D

Trebol clan-Gata Fiera

i love my pejbi yepyep i love my man ;D <333333333333333333333333333333333333333333333333333


Hoppas vi kan flytta snart! ;D;DD;D;D;D;D







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?