Gomorron :)

2008-04-04, 11:15:53 / Kategori: Allmänt
eller ja har vaknat redan vid 9, somnade ganska tidigt igår..vi låg å kollade en skräckfilm som inte var så läskig..så somnade typ vid 23.00 tiden ,  därför vaknade jag så tidigt idag också..men det är skönt ibland att vara uppe tidigt.

det ser ut att vara fint väder ute =) ska dra och promenera med robban & frida, om nu frida vaknar snart, annars går ja väl ensam eller med honey ;P

idag vet jaginte heller vad man ska hitta på, kimmo & perra ville att jag och jani skulle komma dit en sväng och dricka några öl ikväll..men är inte alls taggad dessutom har jag inga pengar ..

men får se om Elin kommer, skulle vara med henne och Emmelie egentligen ;)

fast känner mig sjuk nu också när janis katt har sovit i samma rum, har svin ont i halsen ; / så får se vad man ska göra !

Nu äta lunch ..Pusshejppa

Jani <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?