Härligt att vara ledig :)

2008-04-10, 17:25:19 / Kategori: Allmänt
Här är lite bilder från PUllinki =)

image100

Haha gud hur jag ser ut på den bilden, men det behöver vi inte bry oss om ;p

Aja, nå idag har inte hänt så mkt, mest sovit & spytt! ;s drack inte ens många igår..jag har ingen aning om vad som hänt med mig..tål så jävla lite alkohol nuförtiden, nog för att det är bra ..billigare åså, men jobbigt när man är van att dricka en viss mängd och nu kan jag inte dricka så mkt så det händer ibland att jag dricker mig helt borta, fast nu har jag börjat bli van, dricker typ högst 8, sen tar jag det väldigt lugnt också! : )

Yessyess..snart ska jag göra slingor på min kära mor..sen kommer honey hit när han hjälpt sin farsa med nåt vad det nu var ;p

man borde ha varje vecka så att man inte har skola torsdagar & fredagar :) skulle vara najs.


Cheka-yo tengo el control

färgade mitt hår också igår eller när det nu var, i förrgår kanske..det blev ganska ljust fan, trodde jag skulle få helt oranget, men klarade det haha . Men vet inte riktigt vad jag gillar färgen , ser så onaturligt ut ..men efter några tvättar så kanske det jämnar ut sig eller nåt ..:D Nåja, vet inte riktigt vad jag mer ska skriva hära, skriver senare när jag har något mera att säga.

xoxo , Jani <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?