Härligt väder

2008-04-22, 10:36:57 / Kategori: Allmänt
där ute måste jag säga! :) man kan ju snart gå med sommarkläder ;D ..fast inte riktigt änn, det blåser ganska kallt fortfarande och man blir då lätt sjuk.

Ja så äre i norrbotten! just nu kan man gå med kjol och linne i södra sverige =(

Ja, det sa iallafall Janis syster som bor där i Gävle. Dit jag är påväg nu på Lördag :) så jääävla sköönt..
jag hatar faktiskt haparanda.It sucks my nuts.

Jag får ju studiebidraget nästa vecka på onsdag, så ska nog ta och shoppa lite grann där iaf..fan att studiet är så lite..räcker knappt till nånting ;/ ..

Nå det blir nog ingen lule frida! :P kommer ändå slösa dom där borta säkert..


egentligen börjar praktiken nästa vecka,men jag ska söka från v.19 istället =) fast egentligen hade jag kunnat söka i Gävle så hade man kunnat vara där ganska länge..men vet inte om man ids störa hans syster ;P

Nämen jag och frida ska fråga på cape east..vi borde nog göra det imorn Frida? efter nationella..
ja, det också imorn fyfan! 5 timmar ..jag som suger på sånt dära, skriva uppsats eller referat eller vad det nu blir >.< måste säga till morsan att vi ska handla lite saker dit imorn, en baguett iaf och dricka kanske nå godis också..så man orkar sitta däran :)

sitter nu här och käkar fullkornsmacka med paprika ost MUMS! & sedan ett glas multivitamin.

funderar på att vila en timme eller en och en halv timma kanske så man orkar med dansen senare ikväll :) , sen tänkte jag ta och promenera efter att jag vilat..sen ska jag nog färga håret på min sötnos ;P han funderade på mörkblond..monne om han skulle passa idet? nåja man kan ju alltid testa, om han nu vågar ;p fast jag tycker han är sjukt fin i sitt svarta hår :) eller i bara brunt, men mörkblondt passar säkert skit bra det med.



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!idag gäller det..LYCKA TiLL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu vila en stund. Adios!

<3 jani


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?