Nationella

2008-04-23, 10:56:09 / Kategori: Allmänt
Hejsan svejsan..jag for redan från provet vid 20 i 10 tiden, orkade inte sitta kvar och skriva..jag var alldeles tom i huvudet..men jag skrev om mened.
eftersom jag nyligen skrivit om det ämnet så tog jag bara det, det blev 3 sidor..får nu se, man får alltid hoppas på ett G..

Jag läste om andra 17-åringar i sverige som har samma nationella idag, dom sitter fortfararande kvar..för dom var tvugna att sitta i 5 timmar :O ..jobbigt!
Nåja tur att vi fick sluta ;)

Snart kommer min bejbi hit också..weeeeeiii!!! :) har saknat honom.

Ja idag borde jag också plugga, har prov imorn eller ett förhör och på fredag är det Nk prov, OMGOMG!

usch vad jag fick ont i magen också av min baguett ;o ;s



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?