tjabba

2008-04-02, 22:19:54 / Kategori: Allmänt

Idag har inte hänt så mycket, slutade skolan 20 över 12 , var duktig på samhäll  ;D gjorde första gången alla frågorna själv ;) hihi ..aja men sen for jag till farsan & hämtade mina grejjer och sen kom morsan och hämta å hon skjutsa hem mig.

Sedan satte jag mig framför datorn ett tag, sen städade jag mitt rum..sen har jag varit ute med Hunden & promenerat...sen hade jag bråttom hem för att göra färdigt min sån där vad man nu ska kalla det för..men måste redovisa, alltså nationella prov då. Aja men sen kan ni ju själva gissa att jag inte började göra den när jag kom hem :) , väntade på jani, gosade med han när han kom :D hihi ..sen försökte jag göra den där saken men uscha vad svårt..har fortfarande inte gjort färdigt, täntke att jag skulle försöka på morgonen  annars får det fan vara! ..

Sen hände inte mycket mera...kollade bara topmodel och nu äre väl dags att sova!

imorgon har jag utvecklings samtal också =( buhu...men innan det ska jag och honey på stan, vi tänkte köpa en inflyttningspresent till Kimmo =) får nu se vad man ska köpa :P ..

Aja nattinatti, synes å höres .

P0ssHejppPaa

Love you bejb <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?