Torsdaaag =D

2008-04-03, 19:34:59 / Kategori: Allmänt
Godkväll ..

Idag har jag slutat skolan hm lite tidigare än vad vi brukar göra på torsdagar..hade nationella Högläsning..tror inte det gick så bra o) skrev allt på  morgonen...typiskt mig som lämnar allting i sista minuten.

Aja men sen kom jag hem...hade sån jävla mens verk !!! vilade en stund å kollade tv, men sov inte ;D ..

Drog istället till IKEA med honey :) köpte lampor till Kimmo som inflyttnings present.

Yep, sen har jag varit så duktig att jag och jani gick på 4 km lång promenad med robban !!  ,man borde göra det varje dag..då skulle man inte va så fet.hahaa.

får se vad man ska göra till helgen också..iallafall vara nykter :) ett som är säkert. Måste spara pengar och vara nyttig :P

Aja nu ska jag kolla något kul eller nåt sånt...Hejjdååå ;>


Love you pejjpi </3









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?