trevligt eller inte så trevligt

2008-04-17, 13:18:13 / Kategori: Allmänt
mår ganska illa nu, fick höra om min systerdotter..det hände en olycka igår, hon hade ramlat och slagit sig illa i huvudet..det blödde från huvvet och munnen, min syster försökte väcka henne, men hon vakna inte till..det enda hon kunde göra var ju såklart att ringa ambulansen..

Fyfan vad rädd jag blev, mår illa när jag tänker på hur liten hon är..och sen föreställer jag mig en bild på henne när det kommer blod..jag är jätte känslig för sånt..

Soffi ligger på sjukhuset nu, får höra mer sen hur det går..fyfan jag är så jävla oroliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :(:(( ..hoh..
hoppas verkligen det går braaaaaaaaaaaaaaaaa
försöker tänka på nå annat..men det går inte :(

asså usch..kan bara tänka på det..hur mår hon?!?!?!?!?!??!? ???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skriver nog lite senare när jag vet...........

=(=(=(

image118

image119

världens finaste flicka.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?