00.01

2008-08-16, 00:06:07 / Kategori: Allmänt
Nu har vi tittat på Man on fire den var bra! har aldrig sett den förut faktiskt ;p men bra vart den..

Ska snart gå och lägga mig i sängen med honey :) sista natten nu ;( ..buuuuuuuuhuuu kommer gråta mig till sömnsvarje natt .....=//// , nåja det blir väl svårt i början men bättre sen..Sen får jag bo med han i sthlm!!!!! och leva lyckligt i alla våra dar..haha nej ska fan inte stanna iSverige hela mitt liv iaf ;p

Johanna vill att jag vi ska flytta till Luleå, en sak säger jag bara..nofuckingway.
Sry johanna(A) :D haha .


Btw, anna jag kunde inte kommentera i din nya blogg =( det gick ej såduvet ifall du undrar varför jag inte svarar ;) men tack för dina filmtips dem flesta har jag sett och dom var bra men det fanns några jag ska kolla sen ;p & btw jag kommer till Luleå om ca 2 veckor då ska vi träffas tycker jag .


aja nu har jag inte tid och skriva massa bajs utan min pojkvän väntar .Hejdå! Godnatt =)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?