filmpopcornmys ;)

2008-08-14, 19:01:08 / Kategori: Allmänt
Vad ska man se för film? :) Ikväll kommer ju The 40 old year virgin & hot chick , men jag kommer ihåg ganska mycket i vad som händer i dom för har ju sett dom för länge sen, så orkar nog inte titta dom :) ..

Jani tankar Meet the Fockers, Hoppas den är bra :) ettan var iaf helt kulig.

Om ni har nå bra filmtips så säg det gärna! =) vill hinnna kolla så mycket film och bara mysa med min bejbi innan han åker till Stockholm & jobbar =( , Men jag ska försöka att klara av att vara utan honom ..det är skit svårt!!!!!!! men sen när jag har gått ut skolan så flyttar vi ihop :) i en fin lägenhet i Stockholm.Så vi får bara kämpa på =)
<3

men nu ska vi titta filmen :) vi höres..Puss!
anna

gone baby gone, step up 2, the notebook, the orphanage, you got served, stomp the yard, forgetting sarah marshall och street kings. ;D haha.



2008-08-15, 14:04:38 URL: http://aaaannaa.blogspot.com

anna

och så sex and the city förstås ;)



2008-08-15, 14:05:15 URL: http://aaaannaa.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?