God dagens allt folk ;p

2008-08-08, 13:12:26 / Kategori: Allmänt
Sitter nu hos min sötnos =) Tog en liten tupplur gick från jobbet lite före 12 , Käkade en hamburgare sen somnade jag ;) .

Väntar på att morsan och dom ska hämta mig häfrifrån så ska vi börja åka mot Luleå.

Ganska sjukt det ösregnade ungefär en timma här i Marielund ( såklart var det uppehåll ibland ) men det regnade en timma ungefär och i Grankullen var det sol och regnade inte alls ;p konstigt att det kan vara så i samma stad.
Och ännu när Happis är så litet ställe..nåja ;p

Fan vad gött med smörgås tårta hhiiihi ;)

Glömde förresten skriva att jag och Frida var och käkade på Saigon igår, buffeee...NAM! :D ..haha värsta mänkkisar vi är ;p

080808-today Sthlm ;) värsta festen överallt i city!!! fan attm an inte var där..MEn iaf grattis alla små barn som föds idag ni har gratis inträde till Grönan resten av erat liv :D
Jaja men nu skrive rjag massa onödigt hära så ska ta och avsluta , vi höööress

Pussshejs

I love my bejbee <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?