Godmorgon ;P

2008-08-03, 12:32:57 / Kategori: Allmänt
tänkte ta och skriva lite hära, har inte varit så aktiv :P men ja..igår hade jag en chill kväll med Älsklinf & Kevin, vi kollade Hancook & Batman(dark knight) batman filmen är ju 1:a på toplistan & i Usa så hade det aldrig vart så många på bion som på den här filmen..Men jag kan säga en sak, den kommer inte va länge 1 :a , den var helt bra men inte sådär bäst liksom..jag har sett bättre .

Jag har möte idag klockan 5 , det är om mitt feriejobb.

Japp, sen ska jag kanske förbi Heli en sväng och hämta min vinterjacka från Heli, haha tidigt men det börjar om en månad att bli svinkallt här i norrbotten så ska nog vara redo! ..Jag har fått en jätte fin vit jacka av henne, eller ja jag ska betala för den..vill inte få gratis :D

aja får visa bilder sen närmare kylan hur jackan ser ut och sååå .

vad ska man nu skriva ;P .......ska gå och torka håret kom nyss frånb duschen & sen ska jag nog lägga lite mascara och färga ögonbrynen sen gå med min hund på en promenad ;P

Men vi höres . Pusspusss

Jag älskar dig <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?