Gokväll .

2008-08-07, 21:05:28 / Kategori: Allmänt
Som ni ser hinner jag inte skriva rätt ofta/ mycket ..Idag jobbade jag till klockan 5, Dagen gick fort idag..faktiskt rätt kul ..utom att jag var trött..Men det gick fort tack vare mina kära vänner  Heli & Frida som kom och snackade skit med mig & drack kaffe =) hihi


Ja idag har det som sagt inte hänt nå mer utan att jag hann ta en liten promenix med robban och min pojkvän ..sedan for jag & frida och solade 15 min på solariumet såklart! :P ..Jag vill inte att min lilla bränna jag fick i sthlm ska försvinna >.< så måste fortsätta sola nu , lite oftare.

Jappjapp, nåja imorn börjar jag kl 09.00 och slutar 12.00 sen har jag gjort mitt sommarjobb och tjänat in money ;D

Ja sen åker vi 13.00 härifrån mot Luleå ..och firar sötnosens birthday , Soffi 2 år :) Stor flicka .

Nåja vi höres! hare

Älskar dig Jani , du är bäst!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?