Hejhej :)

2008-08-09, 17:52:07 / Kategori: Allmänt
Idag har jag umgåtts med Heli några timmar, vi färgade håret..blondt över sen koppar där under..haha det syns typ ingen skillnad på mig där under så =) ..Men på Heli syntes det, hon gilladef inte det, men jag tyckte det såg bra ut =)

Frida hade också färgat håret kopparbrunt, hon passade i det, hon passar i mörkt..skit nice ;)

Käkade just en mandarin ska snart dra till min sötnos och titta på burn notice, jag såg ett avsnitt på tv det verkade intressant så ska börja kolla det ..känner mig hungrig så Jani tänkte beställa pizza till oss, gott men fettigt! men whatever det är lördag..jag är ju inte och dricker så ;) då får jag ta nå gott istället.


måste komma ihåg att jag ska övnings köra på måndag också..glömde bort tiden i Måndags! smart Anza.., får inte hända en gång till :)

Här kommer lite bilder :)

Jag och Frida var ju och käkade på Saigon i torsdags tror jag det var? , skit gott.

Pizza..


sen tog jag en bild för skojskull när morsan bakat blåbärspaj, också jätte gott!


Här är sötnosen när han var & hälsade på mig när jag jobbade ;>


Här sover Robban påväg hem från Luleå igår :) so cute!!!!!!!!!!!! <33


Smörgåstårtan!! GOTT

Jordgubbstårtan också skit god, mums ;)


Johanna & Benjamin <3


födelsedagsbarnet Sofia, Grattis på 2-årsdagen sötnos <3


En till bild på soffi med sin nya dockvagn ;D


& slutligen Robban! <3


hinner inte lägga fler bilder för ska dra nu till min sötnos, Hadet så bra :) '

Tjao

Jag älskar dig Jani .
Marie

FU blir fan sugen >,<



2008-08-09, 18:09:08 URL: http://inmortalizar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?