Lördag ;)

2008-08-23, 16:17:03 / Kategori: Allmänt
Hej alla sötnothsar ;) läspar lite säger vi..........öhhm


Jaja men igår vart jag & madde & madde och drack lite hos skånemadde och sen drog vi till krogen och det var rätto kej där :) Men kände mig nykter så var lite konstigt när alla andra verkade vara stupfulla nästan ;P haha..nämen det var skönt, ingen bakis =)


Ja och idag har jag varit ute och promenerat md morsan och robban i riekkola ;P sen åkte jag med farsan till Saigon & mänkkade mat, jag tog pizza..var sugen på det & det var gött.

Sen var jag och övningskörde och farsan var ruggigt stolt och sa "fan vad fort du har lärt dig nu kör du skit bra förut körde du som en jojjo, asså att bilen for som en jojjo hahaaaa jedee kul""""""""""""""""""""" jag är lite svammlig idag som ni kanske förstår när ni läser detta att jag inte är så jävla seriöst, eller jo nog är jag det asså allt som står stämmer ju menkolla nu fortsgtätter jag snacka massa crap................skämmer ut mig lite här på blogggen då

Men shit the same, idag blire myspys med haha perra o hennes bf kimmo, fan att min bunny inte är här =(=(=( I MISS U SO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men snart får jag se dig =) LÄNGTAR SOM INIHELVETTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄLSKAR DIG FÖREVERANDEVER. <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?