yippiekajeymotherfucker

2008-08-19, 17:47:31 / Kategori: Allmänt
Hejhej , idag har jag då vart i skolan..sjuk som fan vart jag helt plötsligt & det var asjobbigt att vara i skolan då..Nysa,frysa & svettas hela tiden..och mår inte bättre fast jag druckit varmt och tagit panodil.

Jesh , nå vi slutade halv 12 idag skönt ! =) sen gick jag & Madde hem till mig ..och käkade pizza och chillade ett tag..

Sen for vi & solade solarium, jag la i 3 tior = 15 minuter soltid , men jag fick 25 minuter..soltid..ruskigt skööööööönt att ligga där eftersom jag frysit som fan hela dagen ..så tack solariumet för gratis extra tid haha :D Nämen det var ganska läskigt för den pep hela tiden och då fick jag för mig att den skulle snart sprängas..om ni har kollat den där filmen final destination ;)

sen drog vi till Coop & köpte en marabou & muffins..gott faktiskt men dåligt samvete får man jusåklart, men vi tänkte egentligen börja på Gym idag..men jag är ju krasslig och då är det ingen bra ide så hoppas jag mår bättre imorn annars blir det ingen skola eller gym..

Ska övningsköra med gunnari också..kul =) snart har man körkort :) säkert inom 2 månader iaf ;p bara jag inte kuggar på uppkörningen då, för provet kommer jag klara..LÄTT!!!!!!!! ;D

ja men iaf efter coop for vi till mig och kollade på 27 dresses, den var helt okej faktiskt :) känner mig jätte trött nu och skulle kunna sova flera timmar, men Madde är ju här så måste umgås ;) sen måste jag nog dammsuga rummet för det håller på att bli så grått här av allt damm ;D

jesh, nu ska vi väl kolla på en annan film eller serie , har bara lust att ligga i sängen & lata ;D

Nu ska madde borsta mitt löshår haha ;D pusshejs


Älskar dig Honey! =) <3


Marie.

HAHA, jag får också för mig att solarium ska sprängas eller typ börja smälta >,<



2008-08-19, 22:45:06 URL: http://inmortalizar.blogg.se/

lilli

Hehe kollade just på 27 dresses, har sett den typ 222222222586+6+51263698426 ggr :) . Den är så bra (: . Hoppas att du inte blir sjuk , för de är jobbigt :( .



2008-08-20, 01:08:14 URL: http://nathaliehautalampi.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?