Godmorgon ;D

2008-12-28, 13:18:05 / Kategori: Allmänt
vaknade först nu ;/ var meningen att jag skulle vakna vid 10 typ! hehe men nejnej, så här är jullovet man sover hela dagarna bara..

Jag vill tipsa om 2 bra ansiksmasker som jag ska försöka börja använda nu då man använder smink rätt ofta som inte är så bra för hyn, jag har varit 5 dagar helt utan smink nu och använt en gång mask..eftersom man ska max använda 2 ggr i veckan.

 

Lumene & Biotherm ;>

Jah vad händer idag då? , nå det var ju meningen att jag o Frida skulle till shopping centrumet men känns onödigt nästan nu eftersom det stänger 5 o det tar ju ett tag att äta frukost,sminka och promenera dit..men får se hur vi gör. :)

Ska försöka tvinga älskling att komma o käka frukost med mig för jag är faktiskt hungrrriiiiig .

Så vi får höras! adios.
anna

jag ska vara med martin och hans kompisar, vet inte vart vi ska vara än men antar att vi ska festa ;p jag kan ju alltid höra om det går bra att du är med oss ifall du känner att du vill komma hit :) haha.



2008-12-28, 13:56:46 URL: http://aaaannaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?