Gokväll

2008-12-30, 21:25:42 / Kategori: Allmänt
idag vart det ytterligare shopping fast då i torne! , fan vad det var dåligt med kläder på Gina trico..hittade ingenting dära nejnej.

Hittade dock en klänning på vad hette det där stället nu..kommer ej på! men den kostade typ 500 kr, En svart ..som jag tror jag ska ha imorn med glittriga strumpbyxor som jag också köpte..köpte även ett par vita..

Det sket sig med att åka till luleå! får ta det någon annan gång då.

Imorn ska jag,Frida & Maria vara hemma hos mig, spela buzz, snacka skit & dricka lite drinkar och så ;) ..sen kanske man drar en sväng för bi kimmo eller nå? ..sen ute o cruisa sen får vi ju se vad som händer :) Hoppas det blir en trevlig kväll..ska försöka fota lite! hehe nåja jag skriver antagligen inget imorn eftersom hela dagen kommer man ha fullt upp..så får skriva på torsdag eller nå och sen lägga bilder :)

Gott nytt år folk!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?