Måndag 29:nde December.

2008-12-29, 22:29:03 / Kategori: Allmänt
Hej, kom hem för ca en timma sen från Luleå..vi vart lite sega för vi stannade överallt, eller ja S-M,Frida o P´s rökpauser..jag somnade ju i bilen! hehe..var så trött :) Var ju uppe till 04.00 , kunde bara inte somna, så var tvungen att ta Good night tea, det hjälpte faktiskt :o

Ja, nå i Luleå hittade jag inte så mkt :) , men köpte äntligen en ordentlig vinterjacka åt mig själv..har gått runt i min tunna höstjacka, fast den kan man ju ha då det är 0 grader + grader och så :). Men eftersom vi bor i kalla Norrbotten är det bra att äga en varm Everest eller Peak orwhatever & Jag köpte en Everest på stadium, en svart..längre modell..fast inte för lång hehe :P Det vart rabatt 25 % rabatt eller vad det nu var så fick den för ca 970 kr, Bra köp..

Sen hittade jag äntligen ett par jeans från G-star för ca 1300 kr.Bra jeans iaf ;)

jah vad köpte jag mer då..hm typ inget mer, jo juste en svart kuvertväska jätte söt..som man kan ha med till krogen då :P & Sen köpte jag en snygg tröija till Honey =) Thats it..köpte inge mer..hittade ingen snygg klänning eller nåt..lite tråkigt men så kan det gå.

Elin vart ju också med på stan :) vi pratade om att det hade vart kul om jag kom till Luleå o firade nyår där, och kanske frida hade kunnat komma med? =) & Sen hade man kunnat umgås med Anna också eftersom det var så jädrans länge seeeeeeeen . Emmelie skulle tydligen fira nyår här..så det vart ju synd annars hade allat kunna va i luleå! =)

Nåja vi får ju se hur det blir, jag ska iallafall imorn och köpa färdigt dricka till nyår..måste köpa lite champagne! och sen nå bra grejjer så man kan göra goda drinkar och så.

Bara man inte blir sjuk btw, både min och Janis morsa har fått magsjuka idag..& det hade min syster Johanna också och barnen Sofia&Benjamin =/ ..snart får väl jag också..får hoppas att det inte blir till nyårsdagen! annars äre ju förjävligt..

Aja har inget mer vettigt att tillägga så ska nog avsluta här, imorn ska jag här på staden en sväng då och köpa dricka åså ..får se vad man hittar på mer, lägger någon bild sen på väskan,jackan&Jeansen som jag köpte.

Pusshejs!
anna

men det är lugnt gumman:) ja, hoppas du kommer! :)



2008-12-29, 22:55:59 URL: http://aaaannaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?