Sista inlägget innan 2009!

2008-12-31, 12:17:33 / Kategori: Allmänt
Hejhej! jag hann iallafall skriva ett inlägg idag : ) ..var just påväg ut med hunden..tänkte gå en liten promenad men det blev bara runt kvarteret han ville inte gå & jag orkade inte tvinga han för jag har så sjuuukt ont i magen..vet inte vad det är..hoppas inte magsjuka ? fast då hade jag noig haft en annan känsla, typ att man vill spy o det har jag inte..känns mer som mensvärk men det är ju det att jag inte har mens nu så ..hoppas det går över!

Det är ju sån satans storm där ute, fast det vart inte så jätte farligt nu när jag var ute men dom hade sagt på nyheterna att man inte kan va ute iallafall..så det kan ju bli värre senare..vi får ju se!.

Stackars alla hundar idag som kommer vara rädda för raketerna =/ ..iallafall min hund är det! vi brukar ha hög musik och låta honom vara här inne ofc..sen ibland försöka få honom ut och göra sina behov osv..får ta honom på en låååång promenad imorgon , fast grejjen är ju det att det är många mongisar som fortsätter att skjuta raketer flera dagar efter och många har börjat redan förra veckan vad jag hört..kan dom fan inte fatta att bara skjuta under nyår..fast alla kanske inte tänker på hundarna som är rädda dock..

aja nu ska jag avsluta, hoppas alla får en trevlig nyårsafton! Pusstjao.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?