TRÖTT!

2008-12-21, 14:23:08 / Kategori: Allmänt
Halloj, har sovit jätte dåligt hela helgen..i fredags festade vi ju till ca 6 på morgonen och sen vaknade jag kl 12.00...så då sov jag ju inte så mycket..& inatt var jag pigg som attans och la mig först kl 04.00 somnade ju inte ens då..somna kanske 7 ..och vaknade 12.20 ..konstig period jag har, kan inte sova ;s

Nåja, skönt iallafall att man har lov nu :) annars hade det ju vart skola imorn!

Igår umgicks jag med Pernilla hela kvällen, eftersom Jani var och firade med sin bror ;D ..

Vi kollade på Requime for a dream, har sett den förut ..men Pernilla hade inte sett den och jag tycker man ska kolla på den iallafall 1 gång i sitt liv så ;p

Ja vi var på en promenad också med robban och snackade massa bajs och så, sen efteråt beställde vi kebab special :D ..göttgött.

Idag ska jag bara chilla!! kolla typ filmer/serier eller nå sånt, och imorn blir det att köpa julklappar med Madde.

Mysigt med julen tycker jag, längtar som fan till onsdag då det är Julafton ;]

Tjao ;>


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?