3 dagar

2008-02-24, 12:15:21 / Kategori: Allmänt
Utan ett enda bloss, har inte ens fått länna lukten av en cigg...................oooooooh nu börjar det kännas jobbigt,eller det började redan igår.I Fredags tänkte jag inte alls på cigg, hade så problem med lungorna, nog för att jag har ont nu men nu börjar suget vara värst tycker jag ;o , höll på å smsa med Frida också för ett tag sen..eller vi smsar fortfarande..bara att jag tog lite frukt så har inte ännu svarat / läst hennes senaste sms ;p nu läste jag det, det står att hon ska börja käka nyttigt osv..jo det ska jag också Frida! ;) , dom flesta som slutat röka säger ju att dom får mer sug av att käka mat hela tiden och onyttigt, att man går upp i vikt genom att sluta röka..men om man håller sig till nyttigt så då gör man väl inte det ;P eller man får väl ibland käka något onyttigt,

1 gång i veckan iaf! ;D normalt käkar jag choklad varje dag.Det är så jävla gott!!!! aja, får väl kämpa hårt så jag inte börjar röka igen eller att jag börjar gå mer upp i vikt..behöver då inte gå upp mer iaf inte.

Idag händer det väl inte nå speciellt,
Tänkte ta och gå en promenad med min söta Robert :) min doggy asså ;D haha, jamen får inte va ute egentligen..men ingen här hemma kan gå ut med honom , morsan är i Ö-tå, perra har lung inflammation..Jorma har cancer..så alla som är hemma är sjuka.Men jag ska nog ändå gå med honom...tycker synd om björnen när han sitter där med sina söta hundögon och kollar så gulligt på en :) hihi.
Sen måste jag nog tvätta kläder också, känns som ja inte gjort det på länge..var nog 3 dagar sen sist fast har ju rena kläder i skåpet också haha.

fan vad tiden går fort, tycker dom här veckorna bara rinner iväg.. :D ..nog för att det är bra, längtar till sommarn! :) inte för att jag fyller 18 bara, utan för att slippa skolan och bara ta det lugnt ..fast sommarlovet är alldeles för kort tycker jag..hinner knappt andas sen börjar skolan igen   ^^

Jee..vad ska man skriva nudå? ..i dunno i dunno..kanske skriver lite senare :) Hejdå!

J <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?