B.O.R.I.N.G !

2008-02-26, 19:49:29 / Kategori: Allmänt
har tråkigt, Jani är ute med sina polare..han var med micko, topi & den tredje kommer  jag inte ihåg ;P

Men tänkte därför bomba lite här på bloggen istället..tänkte skriva frågor & svar fast! ;D


1.Vad tänker du på just nu? SVAR: skönt det skulle vara å ha en ledig dag imorn. :)
2.vad har du på dig? SVAR: svarta mjukis brallor & ett svart linne som är syrrans.
3.vad tänker du göra efter att du svarat på dom här frågorna? SVAR: vet inte, läsa en tidning, sen duscha.
4.vad har du för en cam,om du har en. SVAR: Nån Logitech, ganska bra är den..eller helt okej iaf!
5.vad äter du till frukost? SVAR: hm olika, oftast blir det macka och oboy eller macka och multivitamin typ.
6.när du surfar vilka sidor brukar du besöka då? SVAR: Oftast är det Lunarstorm,blogg,bilddagboken & Aftonbladet..förut var jag också på en sida som heter ii2, det är en finsk sida..men den är inte så bra.
7.hur ser din ytterjacka ut? SVAR: den är svart med päls på luvan, köpt från finska vero moda.
8.dina favorit jeans? SVAR:Det måste nog vara dom från sthlm,sitter bra och sådär.
9.färg på tapeten i ditt rum?  SVAR: Ljus blåa med nån bord där uppe, jävligt less på det, har haft tapeten i flera år nu!.
10.har du en pojkvän/flickvän? SVAR: Jadå det har jag, och han heter Jani & Är bäst!! <3
11.vilket schampo&balsam använder du? Svar: det är olika, brukar ha Dove(den lila) eller fructis för färgat hår, sen har jag testat tony&guy och björn axen och nå från Loreal.
12.vad köpte du senast? SVAR: Nå senast, jag har ju beställt kläder..men har inte fått dom ännu.

Jaja, nu ska jag nog ta och duscha.  XOXO ;>

Jag älskar dig Jani -v-





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?