Hälsodag

2008-02-20, 13:30:30 / Kategori: Allmänt
Idag vart det hälsodag på skolan, vi lagade ju frukost osv..fast inte för att jag gjorde nå mycket än att lägga fram juice och stå å kolla att ingen tar mer än 1 macka.Jah, det var jobbig morgon för mig , eftersom jag vaknade hade jag skit ont i huvet och lungorna, kändes som jag snart skulle få någon astma attack..vi slutade ju 10 idag, efter skolan gick jag hem & vilade ca 3 timmar, kändes lite bättre..men vet inte om det blev så mycket bättre.

Kanske måste gå till sjukhuset ifall det inte går över.Jepp, snart helg igen!!!! weeey, då blir det bara å mysa med jani =] , har fan lust att åka nånstans men vart? och m ed vilka pengar, thats the question.Nåjaa får börja spara istället för att slösa ;P ..nu är det ju slut på krök och kanske för cigaretterna..verkar som det! så då kommer jag bli miljonär. :D

Jaa, idag ska jag inte göra något speciellt, ska vänta på Jani & sen gå ut med hunden sen bara ta det lugnt..eftersom mina lungor och skalle inte mår så bra nu ;P ...Skriver kanske senare ;) Pusshejj

Btw EN BRA LÅT! : The birthday massacre-Red Stars.

Honey, i love u! <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?