Hemma då..skönt =)

2008-02-02, 18:18:58 / Kategori: Allmänt
Kom hem typ vid halv fyra tiden, inatt sov jag hos marie min kusin i luleå.Var å drack hos emmelie =) jag och elin tänkte dra på brass, men det var så ovärt 140 kr herreguud..alldeles too much! ;P , Har saknat min sötnos så jävla mycket! har inte ens träffat honom ännu, men ska göra det snart ;) I love him so much.Nu måste jag hjälpa Perra med sitt hår för hon ska visst dra och festa , ORKA ..är så less på det..det är inte ens kul när man göre varje helg, nu räcker det för mig..men fan att madde & Linda ska fylla 18 nu, då äre ju nästan ett måste å dricka :) ...fast vill vara nykter egentligen, men aja man behöver ju inte supa sig full precis.Gina ville att jag skulle komma och dricka med henne och Henna, men jag pallar fan inte ;p sen ville frida att jag skulle komma till Linda och umgås med dom, det skulle vara kul men ska till Jani snart, så vi får ta det någon annan gång :) Yesh, men nu kommer jag då fan inte på nå annat å skriva så Adios amigo ;>


JAG ÄLSKAR DIG JANI !!!!!!!!!!!!!! <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?