hemskt..

2008-02-05, 19:59:58 / Kategori: Allmänt
Idag slutade jag skolan kl 10..jag och frida började gå från Lappia skolan i torne mot sverige..men Esa våran lärare kom, så han plockade upp oss och skjutsade oss till Ica maxi..så vi köpte 2 meny 2 ;) Mums det är fan gott, och billigt där på ica äre !! ..jess..efter korven tog vi en rök sen promenixa vi till Frida , hon la på sig mer kläder , sen for vi ut med robban min hund :) och snackade som vanligt massa tjejsnack ;);) , sen for hon hem och jag for hem till mig..satte mig framför datorn ett tag & sen ringde skånemadde att hon var påväg till mig..så började laga Spaghetti & Köttfärssåås till oss och Pernilla..eller perra sa iaf att hon skulle ha men hon kom aldrig hem å  åt, men iaf..sen när maten var klar satte vi oss ner för att käka..då ringde det i min telefon.Det var min moster, hon berättade att morsan kan inte ringa nu för att dom var ju på sunderby sjukhus och man får inte ha på telefonen där överallt, ja men iallafall ..Jormas cancer hade spridit sig sa hon och att morsan var jätte lessen såklart..men fan att det aldrig går över..det har hållt på i två år, dom sa att den hade gått över för ett tag sen, men sen idag får han veta att den spridit sig :( Han måste göra om cellgiftningen som han gjorde för två år sedan,dom kan inte heller operera denna gång..så får se hur det här fan kommer att gå...hoppas det blir bra iaf.Jamen efter det då så for vi ju sen till Salsan ash ska på ett tag till jani ,men nu röka!! Pusstjaaaa


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?