måndag,linda fyller 18 idag ;)

2008-02-25, 16:29:01 / Kategori: Allmänt
GRATTIS LINDA PÅ DIN 18 årsdag :) hoppas du får en trevlig födelsedag.

Ja idag har jag inte gjort nå mycket, suttit hemma ...städade inte som ja lova..eller städade lite, plockade bort massa kläder och saker från golvet och sorterade lite , men dammsuga och sånt tråkigt får jag göra någon annan dag.
Idag har jag också gått och rökt en cigg :( fan vad dum, men jag blev irriterad ..så det kändes som att det behövdes..fast man kan ju inte alltid gå å röka en cigg när man blir irriterad..men det var sista gången nu.

var på en liten promenad med robban också, fast orkade inte gå långt alls..så kallt + att känner mig inte så frisk..

snart ska jag dra till Honey och käka middag :) , imorn tror jag att jag ska till skolan ..men får se.

skriver nog lite senare..ADios


JJJJjjjjjjjjjjAaaAnNNnnIIii <3
Linda

Tack sweetie :)



2008-02-26, 21:51:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?