sjuk

2008-02-22, 21:35:55 / Kategori: Allmänt
Tjenaretjenare


Idag har min dag handlat om att vara på sjukan, eller nästan hela dagen iaf..från 12-16.00 , ganska jobbigt :/
Men fick veta vad mitt problem var, Astman har blivit värre..sedan hade jag någon virus i lungorna.Så jag fick andas
i en sån där inhalations mask, det kändes lite bättre..men fortfarande tungt, Nåja..han sa iallafall att jag måste seriöst sluta röka om jag vill leva längre än 10-15 år , och leva normalt och inte med en respirator.Så tack och adjö till cigg, jag kanske nångång kan ta en party cigg, när man dricker..men inte ofta ..måste tänka på min egen hälsa.

yesyes, nå ihelg blir det bara att ta det lugnt, Jani är ju också sjuk..så vi båda får sjuka tsm.. :D ..

Aauuuw..jag vill ha en egen lägenhet nu !!!!!!!!!! och en vovve ;D ..har ju en redan men vill ha en till :) dom är så gulliga ;D;D;DD i love animals..iallafall hundar ;)

men nu ska jag kolla på saker på internet, sen sova..är helt slut ;/

Hejdå allihopa!

Love you bejb! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?