Skönt med helg :)

2008-02-15, 10:52:27 / Kategori: Allmänt
Tjahallå ;> , tänkte lägga in två bilder på min söta syster dotter Sofia :) är hos farsan nu så har inga bilder på Benjamin så får lägga in senare eller en annan dag ;P ..ihelg hade jag planerat att vara nykter, men som sagt fyllde ju skånisch 18 igår och hon kanske ville dricka med mig ifall hon inte skulle till krogen, så vi får se om det blir att vara nykter idag! ..

image45

image46Måh, she`s so cute!

Skriver mer senare när jag har mer och berätta :) Tjaoo!

BTW lite frågor och svar här nere :)

ALLMÄNT
1. Vad heter du? Ann-Sofie
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? : hm ingen aning faktiskt bryr mig inte så mycket, Ansa kanske eftersom jag kallas för det så det är som att jag heter så ;)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Nå Julia var meningen, och ifall jag hade blivit kille så hade jag hetat tommi haha ;P
 4. Vilket stjärntecken är du? tvilling
 5. Vilken årgång är du? 90:a
6. Vart bor du? Haparanda
7. Bott utomlands? nej.
8. Flyttat antal gånger?  jesss
 9. Vart skulle du vilja bo? någon trevlig stad i sverige kanske nånstans vid stockholm eller så GÄRNA UTOMLANDS!!!!!
 10. Yrke? Skola
UTSEENDE
1. Hur lång är du? 1,64
2 . Hur mycket väger du? hemligt ;)
 3. Hårfärg och frisyr? Blondt  till axlarna
. 4. Ögonfärg? blåa!
 5. Mest nöjd med? ingenting, inte vad jag kommer på iaf ;P
 6. Minst nöjd med? vikten, utseendet
7. Skostorlek? 38-39
8. Glasögon? Nepp.
9. Har du några piercingar/tatueringar? japp,i ögonbrynet en piercing
FAVORITER
1. Filmen: hmm, vet inte riktigt.
2. Låtar? hiphop,rnb,tecno..REGGAETON
3. Årstider? Sommar!!
 4. Mat/dryck? vet inte, finns mycket gott :)
 5. Djur? HUND!
6.Färg? jadu, svart, rosa är fint :)
7. Parfym? Det finns många bra, t.ex
8. Tv-program?  Desperate Housewives, prisonbreak,oz bla.
9. Sysselsättning? Umgås med vänner och pojkän osv ;). DANSA ;>
 KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? svart höst jacka ,vill ha en vit !
2. Vad använder du just nu för skor? olika, just idag har jag mina bruna  låga skor, annars brukar ja ha mina fula svarta höga..elle så dom andra svarta med klack, fast dom är så hala att ha på vintern.
3. Favoritfärg på kläder? Svart, brunt :)
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Fest kläder faktiskt :) har beställt nyligen snygga jeans och en snygg tröija, men det är inte precis party det är ju vanliga..
 5. Favoritaffärer? utländska affärer= bäst!! ,Gina Tricot, manhattan,eva&adam, Topshop! bikbok går också..
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är ju olika, men när man shoppar på riktigt i en storstad kan det gå hur mycket som helst, i somras gick det 7000 kr för mig, lite mkt :(
 7. Vad har du för byxstorlek? 36
 8. Vad har du för tröjstorlek? s/m
BLANDAT
1. vad heter din morfar? Han Hette viljo.
 2. Vad har du i din jackficka just nu? cigg
3. Vad är du beroende av? smink ;P
 4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vad tror du på? mig själv :D
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? muslim
7. Vad köpte du senast?boxers ( till jani ) , bälte, strumpbyxor, godis
8. Har du nåt husdjur? Joh :) min björn, Svensk lapphund som heter Robban ;>
 9. Vad bor du i? ett jävligt fult hus i grankullen!
PRYLAR Plånbok: D&G , brun.
Tandborste: Rosa, colgate
Smycken: Hjärt halsband som jag fick från janis mor :) och sen har jag örhängen och sen piercingen i ögonbrynet.
Solglasögon: D&G vita och D&G svarta ..sen ett par rosa.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?