Torsdag ;P

2008-02-21, 20:01:41 / Kategori: Allmänt
Hejhej!! , idag har jag bara varit i skolan på en lektion sen hade vi teater, nån jävla rockpojke,tråkig..fast budskapet var väl sådär bra men tyckte den blev för tjatig osv.Nåjee, min astma blir nog bara värre hela tiden, känner mig så jävla sjuk just nu så det är inte sant! , om jag mår lika dåligt imorn så måste jag besöka sjukan, blir nog inte heller skola för min del.Ja sen har jag väl inte gjort något annat speciellt idag, varit med sötisen och lagat mat , vilat, kollat film..pallar inte göra något annat, känner mig så jävla svag ;s ..yeahyeah, imorn äre helg också..ska nog vara med bejbi :) fast om han drar och jobbar & jag känner mig bättre så kan jag ju umgås med frida också ;) typ bowla or something like that ;> .Damn it, mina kläder jag beställt, jag hade valt helt fel..jag skulle ha postförskott men hade tagit förbetalningsnånting vafan det nu kallades, och då har dom skickat mina kläder till någon annan nu :( eftersom ja inte pejja, så får väl hitta nå andra fina fan ;( ..

men nu orkar ja inte skriva mera..Tjaos..

Älskar min Jani.H. <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?