Godkväll .

2008-07-24, 19:16:48 / Kategori: Allmänt
Härligt varmt här i Sthlm stad..det var 36 i skuggan och 46 i solen..just nu 33 + nu mot kvällen..men jätte varmt och skönt =)

jag har brännt mig på mina axlar..det är fult för är helt vit i nacken haha ;D ..men det är för håret är i vägen ;p

Ja idag har jag handlat lite , köpte rosa mjukis kläder & ett par Jeans från Urban Street.

Nicenice. Hittade ett par sådana skor som jag såg att Natacha hade på sin blogg för ett tag sedan från Bronx..hellevette vad najsiga..funderar på att köpa såna, fast hon hade gula och dom jag kollade på var typ sandfärgade ;p jätte snygga..men höga! dom kostar en tusing men dom ska jag nog köpa eftersom det stod på lappen där " Buy it or you will regrate it later" då förstod jag att det stämmer..det är alltid så , man  måste köpa det man vill ha, annars ångrar man sig! :D

jag funderar på om man skulle traska sig och köpa lite cigaretter eftersom min kedje rökare till pojkvän rökte sista ciggen,sen kanske sola på altanen innan solen går ner ;)

FINEMANG vi höres..

PusujaHej.

IlövemybejbiJani <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?