Godmorgon ;)

2008-07-08, 11:33:09 / Kategori: Allmänt
wzup?

Har just käkat frukost och sitter nu här framför datorn & Jani dricker kaffe BLÄ! , Jag tycker inte alls om kaffeee men caffe latte gååår väl.

Yep, vad häner idag då..Jag måste iallafall hem och träffa syrran som kom hem från Sthlm i morse, vill se vad hon har köpt!
Men till mig köpte hon ju inget =/ och jag köpte till henne när jag var utomlands en snygg handväska & när jag var i Umeå köpte jag en klänning!! snacka om att hon är snål va ;)

Jaja, men sen ska jag väl ut och promenera med vovvsen ;P ..och kanske ta och dammsuga rummet och sånt shit, är fortfarande lite förkyld också =/ ..fast mår iaf bättre än i förrgår. Jag och Frida planerade att vi skulle försöka börja jogga, eller vi har snackat om det förut men det har inte blivit av så vi tänkte kanske försöka idag ;) ..det är ju bra att träna upp astman(ja jag har astma) och konditionen jag som har jätte dålig >.< och ganska svår astma så. Ändå har jag hund!! =) yes men hund funkar väl bra, reagerade mkt i början och nog gör jag det fortfarande men är mycket mer van vid honom så, men om jag kanske är hos nån annan med hund då reagerar jag mer..Men det är mest katter och hästar och sånt shit som jag absolut inte tål.

Ganska jobbigt när man älskar djur.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?