Godmorgon ;)

2008-07-24, 09:28:42 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag är uppe tidigt =( Jani & Kevin vaknade typ 8 på morgonen och la på Family guy högsta volym! fan vad surt, så jag steg upp vid 9.

Ja Kevin sov hos oss i vårat hotell för han ides ju inte åka tunnelbana på natten till Hallunda..inte precis så bra, det hade redan vart två typer då han åkte på dagen så hade dom sagt " ska vi slå ihjäl honom" så det är ju inte så smart..man vågar knappt vara ensam här på stan på dagarna..

Yep, igår var vi på Grönan, det  var skit kul..jag vet inte vad det var med mig..Men jag åkte alla karuseller utom Katapulten jag tyckte det räckte med frittfall..fan kändes ju som att lungorna skulle flyga ur, Jag åkte den första gången jag var 12 år, då sa jag att "ALDRIG MER" nu sa jag detsamma, men kommer ändå åka :D haha ..direkt på första ölen blev jag så modig av mig ;D ..


Dom hade en ny rolig karusell som kallades kvasten men den var för kort =( annars hade den vart skit bra.

Extreme tyckte jag faktiskt var äckligast ;O Man var uppochner hela tiden nästan och det gillar ja ginte..sen snurrade den hela tiden ;P haha..

Men jag är stolt nu har jag testat den iaf..har alltid bara kollat och inte vågat åka men nu har jag..Nåja bilder kommer sen nästa vecka ;p

Ja,vad händer idag då? då ska jag på stan tror ´jag, Jani & Kevin vill supa, men fan det räcker väl med igår!!! :D haha

nå får se..kkanske krogen senare??? KANKSE .

iallafall stan =) det är så jääävla jäääääääävla jääääääääääääääävla varmt här, igår på kvällen vid 23.00 var det 25 grader..och på dagen över 30 !!!!! NÄR KOMMER DET TILL HAPPIS? vi har haft två varma dagar typ, fan vad fuskigt..

blä! men man får hoppas det blir bra väder när jag kommer hem där eftersom jag och Frida planerat lite på Måndag ;)

Aja nu dra, Pussissar



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?