OH MY GOD!

2008-07-26, 17:32:49 / Kategori: Allmänt
jag dör jag dör jag DÖR! fifan vad varmt...38 i skuggan!!!!!! jag har brännt mig i axlarna och ansiktet..man svettas ihjäl..men ska inte klaga, men det är lite jobbigt med sån värme när man är i affärerna ;< .

hoho, idag har jag köpt en klänning,ettbälte,Hårprodukter från Loreal osvosv.

Ska snart upp och ta en dusch så jävla svettig man är..

Yeoyeo, imorn åker jag till Haparanda =( kommer bli kul att träffa min söta Robban som jag saknat som fan, och mina vänner såklart..men vill inte härifrååån! .....

aja får komma hit nästa år igen eller nå =) ..

kanske i vinter och kolla läget..näeh helldre far man väl utomlands :)

yeeyeee ..vad ska man nu skriva..ska nog en sväng på lunar nu, men vi höres..Puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?