promenad&solarium

2008-07-08, 19:32:37 / Kategori: Allmänt
Kom inte på någon bra rubrik så döpte den så ;)

jag var ute med Frida och Robban i riekkola och vi gick 3,3 , det regnade litegrann men inte så farligt.Seriöst nu är sommaren slut i Haparanda !! ..BLÄÄ it sucks..ska nog börja dra mig mot stockholm! .

Men iallafall, efter promenaden gick vi hem till mig och lämnade robban hemma tog vespan och körde till Jourlivs för att växla till 10:or eftersom vi skulle sola på suntan, man blir ju inte brun annars så :) ..jag solade bara en kvart..skönt var  det! :)

Sen for jag hem & tog en varm och skön dusch! nu sitter jag hos min älskling och tittar cops.

och nu ska jag sluta skriva eftersom reklamen tog slut så ska kolla på cops ;) hih

Ha det bra.

Jani -v-


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?