some questions.

2008-07-13, 18:08:21 / Kategori: Allmänt

Hardu:

Ett förhållande: jajjamännsan

En bästa vän: har några "mycket nära"

Haft ett seriöst förhållande: yep :P just nu!

Blivit kär vid första ögonkastet: jo faktist.

Fått ditt hjärta krossat: jo länge sen
Skrikit åt en lärare: jo... Kysst någon och sedan ångrat dig: nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: haha jo nångång?

Några smycken som kostat över 1000 kr: i think?

Snusat: mm..

Rökt: röker.


11 DAGENS:

Klädsel: jeans,linne.

Frisyr: löst men luggen uppsatt.

Låt: aa usch vet inte vilken jag ska skriva hit..uppdaterar sen om jag hittar nån.
Vill ha: mycket, egen lägenhet,flera hundar,pengar,digital camera osvosv!!

Sjuka: pollen,astma.

Drog: Jani!

Saknad: sofia  & benjamin :) ett tag sen man träffade dom nu.

Köp: senast..GODIS!

Godis: nja om det ska vara godis så... CHOKLAD, och nappar osv.

Attityd: oftast positiv.

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Ser helt normal ut,inte sliten som jag brukar :D

10 FÖRSTA:

Bil: Bmw

Kärlek: Jani,robban,familj,vänner..hah hunden kmr före familj och vänner ;) Nämen alla delar 1:a plats =)

Husdjur: Yes, Svensk lapphund..fler hundar ska jag ha!!
Jobb: Inget just nu ;p

resor: Stockholm nästa vecka!, till hösten utomlands..Thailand,usa,grancanaria iaf.
Piercing: Ögonbrynet.

Konsert: Jadu den största jag vart på är Sean paul :P

Fylla: första gången var jag 13.

10 SISTA:

Personen som sms:ade dig: Älskling

Personen som du kramade: robban om det räknas ; ) (min hund alltså)

Peronen som ringde dig: Perra

Personen som du ringde: Jani

Personen du sa 'jag älskar dig' till: Jani

Alkoholdrycken: öl eller goda drinkar.

Bilfärd: Happis-töre fram å tillbaks

Filmen du såg: Twins igår på tv hihi

Gången du grät: kommer inte ihåg.

Måltiden: Det finns massor! ;)


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: aldrig..så höjdrädd 

Våga hoppa bungyjump: aa för några miljoner så visst.

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Beror på hur mycket tattoos osv och personlighet..men blir inte precis attraherad av ett klotterplank.

Kalla dig själv lycklig: jodå!

Hellre ta bilden än vara med på den: jooo!

Kunna gråta över en kille: jo klart.

Kunna gråta över en tjej: om det vore en bra kompis!

Ljuga för någon: nej, kan inte ljuga.

Kunna springa 50mil: never.


8 VAD:

Gör du just nu: Inget speciellt, snackar med Heli på msn, tänkte snart gå å chilla framför tvn :)

Ska du göra imorgon: gå och fråga jobb , sen boka resa till sthlm osv.

Säger du till dig själv när allt känns svårt: hm? försöker tänka positivt ändå..
 Har du med dig in på bion: popcorn &dricka :D
Är det för färg på dina byxor: svarta.

Är det för väder hos dig just nu: mulet, = skiit

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Hur personen är..om den är falsk osv.

Skulle du göra om du vann på lotto: jag skulle köpa mig egen lägenhet i sthlm city,sen resa ganska mycket, sen skulle jag bjuda mina vänner på middag och sådant, sen köpa en till vovvsing ;P ja och sen spara såklart!

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. byxor

2. piercing smycke :o

3. brottar linne

4. bälte

5. underkläder

6. örhängen

7.hm RING !

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: nja, beror på hur den personen är.

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: jo faktist.

Använder du huvtröjor: aa.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Kanske tatuering, isåfall på svanken.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: beroende på.. oftast med killar.


5 VAL: ?

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång

Sommar eller vinter: Sommar

Vilken ålder har varit bäst hittills: Jag hade väldigt roligt liv vid 14-16 år :D

Sova på sida, mage eller rygg: sidan.

Kramar eller kyssar: både och :)

frida

"Blivit kär vid första ögonkastet: jo faktist" så var det väl inte? :D om ja minns rätt så va det inte så =)



2008-07-13, 21:19:26 URL: http://friidha.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?