Tjenamors.

2008-07-09, 23:03:09 / Kategori: Allmänt
Ikväll har jag käkat jätte mkt godis :o mums! och popcorn ;)

Sen kollat på Pussycatdolls 2 Girlicious.



Har fortfarande ont i huvet, men låg brevid min sötis och vilade en stund så kändes det lite bättre iaf =) Hoppas det är helt borta imorn iaf, jag vill ju inte ha migrän!



Lite fråger

1. vad heter du? Ann-Sofie Julia Nilsson.
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Höduruudu ingen aning..Ann-Sofie får jag väl heta när jag redan heter så.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag vet bara att om jag hade blivit en pojke då så hade dom döpt mig till Tommy :O
4. vilket stjärntecken är du? Det bästa man kan vara, Twin.
5. vilken årgång är du? 1990.
6. vart bor du? Haparanda, Sveriges sämsta stad enligt mig.Enligt undersökningar på nätet så är den tvåa sämsta stad.
7. bott utomlands? Nej, men ska!
8. flyttat antal gånger? Från övertorneå till Kalix & Kalix till Haparanda nästa blir sthlm.
9. vart skulle du vilja bo? i en lägenhet i vasastan i sthlm eller i spaninen ( Gran canaria)
10. vilken skolklass? Börjar tredje året på gymnasiet.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Ingen aning, kanske öppna något eget skulle sitta bra.
12. hur lång är du? 163,1/2
13. hur mycket väger du?non of your buisness.
14. hårfärg och frisyr? Blond , tråkig frisyr med lugg.
15. ögonfärg? Blåa.
16. mest nöjd med? Det jag är nöjd med mig själv är att jag är ganska omtänksam och det är bra att vara det.T.ex ställa upp för vänner när det behövs osv.
17. minst nöjd med? Att jag inte har bra självförtroende & tycker inte om mitt utseende osv.
18. skostorlek? 38 oftast.
19. glasögon? Nej, only sunglasses ;)
20. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen, piercing i ögonbryn och funderar på tatuering nångång i framtiden på svanken..det är det finaste stället enligt min smak då ;p
21. vad heter din morfar? Han hette viljo.
22. var har du i din: a) jackficka just nu?Ingen aning..var så länge sen jag hade på mig min jacka..är ju sommar nu.
b) skolväska just nu? Har ingen. c) handväska eller liknande just nu? Jag har smink,lypsyl,diadem,nycklar, ja en massa shit ;>
23. vad är du beroende av? Att vara med min älskling!
24. vilket land kommer du i från? Sverige.
25. vilken sorts lipsyl använder du? massa olika.
26. vad tror du på? jag tror på att allt är möjligt
27. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen alls.
28. vad köpte du senast? Cigaretter
29. har du nåt husdjur? Ja en söt Svensk lapphund som heter Robban ;)
30. vad bor du i? Hemma.
31plånbok: Brun, dolce&gabbana.
31tandborste: Jag har en med färgerna rosa,lila.
32smycken: En silverring,örhängen , piercing smycket i ögonbrynet.
33solglasögon:Japp.
34underkläder: Hm snyggt och sexigt såklart.

Thats it..BYE!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?