always somewhere

2008-06-09, 19:49:21 / Kategori: Allmänt
Tja :)

Ja, idag så har jag ju vart i skolan 08:10, vi hade typ ett möte om nästa år och sen om vad vi har kvar att göra..men jag hade ganska mycket kvar och hinner inte göra allt detta år, så det blir väl ig och så får jag fixa till nästa.

Aja sen vid 10 tiden promenerade jag hem, och somnade..är så trött hela tiden av Allergi tabletterna, jävla pollen att det måste finnas något sånt :@

och sen tvingade jag mig själv att stiga upp fast jag var skit trött..då gick jag ut med Robban, sen lagade jag och jani mat.

och sen for vi å köpte godis ;P och sen kom vi till Honey ;) kollade just Bekind rewind, tyckte inte om filmen, den va långtrååkig :P

Nå yesh , skönt att skolan är slut..har ju bara skolavslutningen på Torsdag. Than its over!!!

Haha fick höra att det hade snöat idag i Kiruna HAHAHAHAHHAH !! :D

Nå jesh, imorn ska jag sova länge! , sen hem ut med hunden, tvätta kläder & sen har jag ju dansen ;)

nu har jag inget mer att tillägggaaa Pussis.

Jani <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?