Gokväll :)

2008-06-16, 20:21:46 / Kategori: Allmänt
Idag har det inte hänt nå mycket , men jag vaknade iallafall vid 11 tiden Jani väckte mig! , hade annars säkert sovit hela dagen ;P ..

men iallafall, sen skjutsade hans farsa mig hem, och då sminkade jag mig åså ..sen var det dags för övningsköra med Gunnar, Frida följde med ! =)) ..det gick helt bra utom att jag har inte backat förut så det var lite svårt i början men man lär sig fort ;P , och sen är det svårt att komma ihåg å kolla alla speglar..för man skiter bara i dom, men måste börja tänka på det.

jeppjepp, sen for vi en sväng utanför station och träffade linda & toni som jobbar där,sedan for jag hem och käkade mat, vilade en stund på soffan och kollade tv..Sen for jag & frida ut med Robban och gick en hyffsat bra promme =)
Det behövdes, igår åt jag också chips och godis, men jani & kevin hjälpte till..men jag åt klart mest ;) as usual :D

Jag ska bränna en cd nu med massa bra turkmusik ;P så vi höres.

Tjaooo!

Jani min bejb är bäst :) <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?