Gokväll ;P

2008-06-23, 21:20:31 / Kategori: Allmänt
Idag har jag inte gjort nå speciellt mkt, sovit till halv 12 kanske ;P sen åkte jag hem och sen har jag bara chillat, sedan gick jag en promenad till frasses med Robban, där var frida,heli & gina :) satt ett tag där sedan gick jagå frida hem.

sen har jag bara packat :) eftersom jag åker imorn till umeå..ville faktiskt till Göteborg, men för dyyyrt, men vi sover gratis på ett hotell i umeå så det blir chill..ska shoppa lite grann där, det finns väl mer affärer än i fattiga lule iaf :D ..

Jeahjeah ;P ..Men nu måste jag lägga musik i mp3 och gosa lite med jani sen sova ! =) kommer inte se jani på flera dagar :(

fan vad ja kommer sakna honom..min sötnos.

aja Hejdå ;P

Jag älskar dig bejb <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?