luleå :D

2008-06-05, 19:47:44 / Kategori: Allmänt
Ja juste har ju glömt att skriva att jag var och shoppade lite grann i Luleå i förrgår.

Hittade faktiskt inte mycket, luleå hade alltid mycket förut men inget mera, tycker bara det är skit..

Nåja iaf det jag hittade var ju ett hallonrosa snajsigt fodral från Ginatricot ;) kan visa bild sen!
och sedan köpte jag ett rosa långt linne..´fan vad mycket rosa det blev helt plötsligt, nämen jag bestämde mig för att inte köpa svart, för jag har jädrans mkt svart..alldeles too much, man vill ju ha lite andra färger också, och jag tycker inte själv att jag passar i grönt och blått och rött ..ja iaf , jag köpte bara det och hundra par under kläder, haha jag köpte faktiskt mkt sånt,men det var dags för har inte köpt på ett tag.

Sen igår var jag och köpte ett bar jeans shorts från subway! =)
fina var dom.

Här är bild


från subway ca 300 kr



haha sen har jag ju glömt visa kläderna jag köpte i sthlm =)

så här kommer dom och sen kommer det jag köpte i lule också.

Hallonrosa egentligen kjol (kommer inte exakt ihåg priset, men under 200 har jag för mig), men jag har den som ett fodral/tubklänning, ett rosa linne 99 kr



en svart tubklänning! 250 spänn från wear it i Gävle.


rosa/vit randig övertröija från Scala. den kostá nog 150


ljusgråa jeans från Ohio ;p 150 spänn.


Det var inte allt jag köpte i sthlm men vet inte vars dom andra plaggen är just nu så vi skiter i dom ;) men ett av dom jag köpte var en jätte söt rosa tuptopp från cubus 79 kr.

Nu har jag ju ganska mycket rosa ;D , nu måste jag hitta en ny färg :D

Här är min bejbis :) Robban! ...det blev nå sjukt att jag inte kunde vända bilden rätt vinkel så skit samma!


min bejbi & kevin på bilden, fast man ser bara lite kevin. Dom satt idag och tog några öl i värmen :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?