tjenare ;)

2008-06-02, 19:26:16 / Kategori: Allmänt
haha var och drack igår också...värsta trött jag är nu har inte sovit så bra...har vilat nu också från 4 till 7.

men iallafall idag vaknade jag vid 10, svin hungrig som jag var väckte jag kevin och jani!

Sen drog vi till MAX käka mat, sen ville kevin springa runt på ikea, så då gjorde vi det ;P ..

sen gick vi till stadium också och ÖoB för att köpa dricka & cigg eftersom att det var så jäkla varmt ute.

först ville jag bara hem och sova var så sliten och trött..men det var faktiskt skönt bara att hänga där ute i solen ;D

yeesh, sen ringde vi farsan för vi skulle förbi jani en sväng och sen hem till mig och trött som jag var orkade jag inte gå så långt ..hade ju redan gått ganska långt så! ..sen skjutsade han kevin till posten och mig å jani hem.

Sen gick vi på stan med robban..och fan vd jag börfjade bli mer oh mer trött..jag orkar inte ens skriva just nu som ni ser , är ännu i natt mössan.

Aja gick en hyffsad lång prommis och sen hem igen..sen käka kladd kaka sen fick jag gå och sova sköntskönt skönt..orkar seriöst inte fara nånstans idag =( ..även om det är så fint väder..fast blåser kallt buuhuu >.<

nu kommer lite bilder btw :P



Nami här käkat vi pizza ;D



sen var det dags för lite tårta, den där är svin god ;)



Sedan öppnade vi min champagne som jag fick av dom! ;D


Jag,madeleine,Gina!


Söta henna ! :)

haha kevin



btw,såna här gulliga korgar fick jag av my cute friends ;D







bejbi just vaknat ;) visst är det en fin blomma? :) fick den av janis mor + 500 kr.


på söndag vart vi till saigon och jag beställde en öl ;) fast ångrade mig sen,..läsk hade vart godare ;p



Aja inga fler bilder nu :P Det var ju andra som också tog en massa, så kan ju be dom skicka så ska jaglägga hit..

Nu läsa andras bloggar. Puss

Bejbi i love uuuu <33


marie

AHH!! :) Det är en såndär supergod tårta!:)

Men jo, grattis igen. :D



:D



2008-06-08, 14:02:59 URL: http://inmortalizar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?