en helt vanlig 0nsdag

2008-03-06, 00:03:00 / Kategori: Allmänt
Godkväll

Idag har jag sovit ganska länge ändå..vaknade vid 12 tiden och var jävligt trött , var väl ganska länge vaken igår .:)
 Ja iallafall, vaknade hos honey..och vi kollade tv och gosade en stund, sen åt vi frukost ;>

sedan tog jag och sminkade mig, för skulle och övningsköra. Det gick faktiskt skit bra idag, men är inte så bra på köra men gick mycket bättre än sist haha ;p

sedan skjutsade far min hem mig..jag käkade lite lasagne och sen for jag,Gina & Frida till IKEA! där tog vi och fikade, jag köpte kladdkaka & fanta, Gina köpte en köttbullsmacka och cola tror jag, och frida tog en räkmacka och äppelsaft eller nå sådant ;p..sedan for Gina hem , då fortsatte jag å frida att springa runt där på ikea..det var rätt kul ;> ..vi var där typ i 2 timmar.

Sen skulle honey komma till mig så vi promenerade hem ,eller jag for hem & frida gick till Linda.

Yes!!! och jag är jätte glad hihu,haha just nu känns bara allt så bra ! ;) å det är väldigt skönt.

ni får veta sen ;)

Pusssbyeeeeeeeeeeeeeeeee gunatt.

Love my bejbi <3





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?