fetdagen

2008-03-03, 20:59:41 / Kategori: Allmänt
Tjahallååå

Idag har jag först vaknat, käkat frukost...sen svammlat sen gjort plätttar haha ;D som blev brända.
Sen for jag och Jani å handlade mat och sånt skit.

sen har jag varit på en promenad med min björn till hund och min svammliga kompis fritzo =D
sen kom vi till mig ett tag, satt där osv, vi tänkte egentligen fa å bowla, men Gina kunde inte idag, så vi skippa å planera det till en annan dag.


Sen blev ja hungrig å då undra frida om vi kunde fa till frasses så for vi dit, vi köpte chicken sticks meny & 2 hamburgare, fyfan vilka mänkkisar! ;o mådde rätt illa efter det..

sen promenera vi till coop som inte ligger så långt borta men ja, sen till ica maxi..där köpte jag en ansiktsmask..

ja sen kom ju btw Tomi och då körde han frida till leppe och mig till honey :)

och nu sitter jag här och vet inte vad vi ska göra, kanske kolla på något ruligt ;)

aja orka skriva nu :P imorn "shoppa" kemi..haha inte för att det finns mkt, men man kanske hittar något :)

Pusshej!

love you bejb <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?