Lördag ;) ;) ; ) ;)

2008-03-15, 13:58:42 / Kategori: Allmänt
Hejsan ;p

igår så drack jag som vanligt..haha nämen jag drack ju för vi skulle fira Gina,hon fyller ju 18 på onsdag..och nästa helg skulle hon på krogen så :) ..men jag drack fan inte mkt, ja drack 3 st 5.3 och lite sprit ;p ..jag hade bara 4 st 5.3 men sparade ena för jag vet inte, var inte riktigt sugen osv :) ..nog hade jag kul ändå fast jag inte var askalas ;D.

Jes! träffade min söta Emmelie också ;) <3

Jah, nå iallafall så åkte jag,gina och madde epa med Toni :) det var helt king, sjunga där och umgås osv :) sen kom ju frida också med weii ;) sen drog vi till Tomi en sväng, men min pojkvän hade snefylla..hoho han hade druckit en jack daniels..så undra på! aja men sen for vi hem till honom :) å då var han sur å bråkade ; D men sen lugna han ner sig & idag kommer han inte ihåg så mkt ;P.

Ja idag blir det nog att käka chips och godis sånt där fettigt :) har längtat till det haha ;P ...ska försöka göra så nu att jag inte äter så mkt på vardagar och sen kanske en gång i helg fredag eller lördag eller nå sånt ..äter annars varje dag :O

Jess men det ska bli mysigt att mysa med honey bunny ikväll :)

aja nu ska jag sitta här och vänta på maten!

skriver lite senare säkert.Pusshejs

Jani! <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?